2015. január 13., kedd

Kritika #4

Helloka mesebeli lényecskék!
Igyekszünk hozni a többi kritikát is!

Az elátkozott család

Történet: Először: is nagyon tetszik, hogy E/3-ban írsz, ráadásul nem is akárhogy, ez már magában egy külön dicséretet érdemel. Másodszor: leírhatatlanul imádom a fantasy történeteket, főleg ha van bennük egy kicsi horror-thriller. Az utóbbi ebben nincsen, viszont így is tökéletes. Az egész érzésre, miszerint nem a mai korban játszódik ez az egész, rásegít a szóhasználatod (pl.: fiatal helyett zsenge). Olyan, mint amilyet kiskoromban mesélt a mamám. Harmadszor: a prológust eleinte nem nagyon értettem, mondjuk lehet, hogy az egészet nem éjfél és hajnali egy között kellett volna olvasni, amikor hulla voltam. Igazából négyszer-ötször átolvastam (mert iszonyatosan tetszett).

Design: A designod nagyon egyszerű, de ettől lesz tökéletes. Nagyon tetszik, hogy nem hétköznapi címeket adsz (fejezet helyett átok, rész helyett varázs), valamint az is, hogy a modulok sem hétköznapiak. Ha csak azt a vékony csíkot nézem, akkor a bikali élménybirtok jut az eszembe, mint ha ott lennék, és az egyik ott dolgozó megállna mellettem, és a fülembe súgná "A pletykák szerint..." Összességében nagyon tetszik az egész, és bevallom, egy kicsit irigy is vagyok, amiért nem az én fejemből pattant ki ez az egész. Sok sikert a továbbiakban! :)

Összességében: 10/10 -nem véletlenül van a negyedik fejezet után 38 olvasója a blognak :) Még egyszer sok sikert!


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát! Jól estek a szavaid, és örülök, hogy ennyire elnyerte tetszésedet a blogom! Remélem majd a későbbiekben is követni fogod! :) Még most kezd beindulni igazán a történet.
    Még egyszer köszönöm a kritikát!

    Ölel,
    Beast Belle

    VálaszTörlés