2015. január 2., péntek

Kritika #3

Sziasztok riszpuffancsok!
Nagyon sajnálom, hogy ezt a kritikát csak ilyen későn tudtam hozni, de azért remélem nincs nagy harag :)

/Nem tudtam elmenteni a fejlécet, pedig olyan gyönyörű!/

Link: XXX
Kinézet: Kedves Timi! A blogod elképesztő, már első ránézésre is üvölt róla, hogy profi munka! Mivel nem a kedvenc színem a zöld, nekem a kék design jobban tetszett, de ez csak az én kis hülyeségem, egyébként iszonyatosan jól néz ki a blogod! Az idézet a modul sáv tetején nagyon tetszik, meg úgy az egész a chat, az a szaggatott körvonal, minden!

Történet: Már a kezdetek óta olvasom a blogod, pedig be kell vallani, nem kattintok minden nap rá az összes blogra. Iszonyatosan jól írsz, a történet alapja nagyon tetszik, egy nem hétköznapi sztori, én nagyon bírom! Mindig várom a következő részt! Gyönyörű hasonlatokat tudsz írni! A könyvkiadással kapcsolatban: Megérdemled, hogy papírformában is létezzen ez a történet, én tuti meg fogom venni a könyvet. Ha bármi akadály merül fel a kiadással kapcsolatban, vagy csak segítség kell, szólj bátran, megtiszteltetésnek fogom venni!

Összegezve: 10/10 - *-* Csak ez, semmi más *-*




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése