2014. július 23., szerda

Fagyi #1

Sziasztok rizspuffancsok!
Gondoltam indítok egy új sorozatot, amiben fagyikról fogok nektek beszámolni. Ezt úgy értem, jogy megkóstolok egy-két ízt egy helyen, és leírom, hogy milyen volt. Az első részben a budapesti somfa cukrászdáról (1119 Vahot u. 8) fogok írni, remélem tetszeni fog!


Csipkebogyó
Belga Narancsos Csoki
Édes tölcsér

A csipkebogyóból közepes mennyiséget kaptam, az íze nem túl intenzív, de azért lehet érezni. Voltak benne vagy fagyi, vagy csipkebogyó darabkák, ezt nem tudtam eldönteni. Nem olvadt el túl hamar, ami jól is jött, hiszen a narancsos belga csoki iszonyatosan folyt (ez még a képen nem látszik). A csokinak az íze érződött, ám elsőre inkább a narancs volt előnyben. Voltak benne csoki- és narancs darabkák is. Mivel hamar olvadt, a tölcsér szétázott, ennek ellenére finom volt. Mire megettem a fagyimat, úgy néztem ki, mint egy néger. Tehát mindkettő ízt ajánlom, ha elfogadjátok a tanácsomat, akkor a narancsos belga csokit vagy egyedül, vagy fölülre kérjétek. :) Egyébként ez a két íz nagyon passzol egymáshoz. :)
Kiszolgálás: 10/9 -azért 9-et adok, mert gyorsak voltak, bár nagyon sokszor kellet elismételnem, mit kérek.
Ízvilág: 10/10 -már harmadszorra fagyiztunk ott, mindig mást kértem, nekem tetszett :)
Választék: 10/9 -sok fajta fagylaltot találhattok ott, viszont lightos csak 1-2 van (ez a papám részéről hátránynak számított)
Öntetek: 10/8 -sok fajta van, cukorból is van vagy öt féle, viszont tölcséres fagyihoz nem adnak, csak kehelyhez!!

Remélem tetszett nektek, véleményeket várok, hogy legyen-e még, milyen volt, miről írjak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése