2014. április 11., péntek

Kritika #1

Szóval, megkaptam az első kritika kérésemet, amit nagyon nagyon köszönök Raquelnek. Mivel mint már említettem, hogy Te vagy az első, így nem nagyon tudtam ilyeneket még írni, tehát elég nyers lesz. Amit viszont tudnotok kell, hogy ez csak egy személyes vélemény.

Story of my life


Kinézet: A fejléced tetszik, nincs rajta sok minden, de a lényeg igen. A háttérben nem látok csíkot, ez tetszik. Ami viszont elsőre szembe ötlött az az, hogy nem nagyon illik össze a fejléc és a háttér. Igazából talán csak a háttér nem illik oda. A chat-et nem nagyon lehet elolvasni. A modul sáv nincs nagyon feltöltve, mondjuk lehet, hogy ez annyira nem is baj.
                  Ajánlat: Én megpróbálnék egy barnás-bézses hátteret. ;)
Történet: Mivel jó hosszúak a fejezetek (ami nagyon jó), én csak az elsőt, a negyediket, az ötödiket és a hatodikat olvastam el. Az egész nagyon nagyon tetszett. El árulok egy titkot: nem vagyok directioner, sőt a legtöbb számukat még csak nem is ismerem. De ez most tetszett! Tényleg. Mondjuk a helyesírási hibára ügyelhetnél. Nagyon tisztellek, amiért 4 naponta hozol egy tartalmas, élvezhető és hosszú bejegyzést. Nagyon tetszik ahogy írsz!
                  Ajánlat: Mielőtt megosztod a fejezetet, olvasd át készer háromszor, hogy minden helyesírási hibát elkerülj. ;)

Összegezve: 10/9 - Csakis a háttér miatt vontam le egy pontot. :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon köszönöm szépen köszönöm, hogy megírtad a kritikát és időt szakítottál erre! Az építő kritikákat megfontolom, a helyesírási hibákra pedig jobban odafigyelek!
    Ölel:
    Raquel

    VálaszTörlés